16 May 2011

Prokleta Nedelja :)

  I ako sam velika spavalica, i slobodna nedelja mi prija, sinoc sam ipak dosla do zakljucka, nije ponedeljak kriv, na koga svi kukamo, ne, to je ipak do nedelje...

 Ne znam kako vama, ali moja nedelja prolazi od premestanja sa kreveta, do stola i opet nazad. Taj dan i jedem i spavam kao da sutra ne postoji, i onda kad dodje vreme za spavanje... e tu nastaje problem, san ne dolazi, pa u pomoc zovem ovce, ne bi li me zbunile, ali sinoc mi je nesto drugo palo na pamet. Dok sam cekala san da navrati, palo mi je na pamet, da li za svaki dan postoji pesma? Postoji! Nekih dana i pesama sam se setila, kod nekih sam zapela, ali u svakom slucaju zaspala sam :)

  Danas sam od googel-a potrazila pomoc za dane koji su mi falili i evo nekih od pesama, svakom danu po jedna a za ostale ako vas interesuje potrazite sami :)

 1. Manic Monday- Bangles
 2. Utorak- Petar Graso
 3. Sreda- Leontina
 4.Thursday- Morphine
 5.Petak- Gru
 6.Saturday night- Bay City Rollers
 i naravno
 7.Nedelja- Dzej

 slusajte, uzivajte, ili ne :) i pazite kako provodite Nedelju ;)

No comments:

Post a Comment