19 May 2011

Bratstvo i Jedinstvo :)

   Od uvek zam bila "zavisna" od grickalica i slatkisa, u neka druga vremena dok smo bili velika drzava izbor je bio sjajan. Ne kazem ja da sada nije dobro i da nema raznih grickalica, ali nesto nedostaje...

   Medjutim, izgleda da se stvari popravljaju, bar je uvoz krenuo :) tako sam ponovo nasla Bazooka zvake ( sada su mnogo manje, brze se stvrdnu i baloni nisu vise tako veliki, ili su samo moja usta veca :) ali nije vazno tu su :) ), Kviki Gric ( nikada mi nije bilo bas najjasnije sta je to u stvari ali dobro je :) ) i Rondo C bombone ( one su ostale ne promenjene ) .

   Volela bih jos da nadjem Fla-Vor-Aid sok i mafine pakovane u providne kese na kojima su bili iscrtani ljudi u kolu u narodnim nosnjama, pojma  nemam kako se zvao :)

  Eto, rekla sam sta sam imala, bar za sada... Naucite da se radujete sitnicama, zivot ce vam biti lepsi :) i molim vas ako vidite negde Fla-Vor-Aid javite mi :)

2 comments:

  1. Jao jeste Daco....i ja patim za Fla Vor Aid-om a dodala bih jos i bombone Vau vau male sarene u obliku psa spakovane u plasticnu kutijicu u obliku kucice za pse

    ReplyDelete
  2. Da znam te bombone :)posle sam se setila i kiki bombona ali one su se vratile jos ranije :) ali nisu vise kao pre :)

    ReplyDelete