08 April 2011

Svaki dan je neki dan :)

 Svako od nas, skoro sam sigurna u to, ima medju prijateljima nekog ko zna bezbroj beskorisnih informancija o svemu i svacemu, koje nesebicno deli sa ostalima zeleli oni da ih znaju ili ne :) . Za moje prijatelje ja sam ta neka...

 I ako sebe svrstavam u grupu sova, neki naucnici su posle niza ispitivanja i testova dosli do zakljucka da se ljudi dele u dve grupe, sove i sheve, tj. na one kojima vise odgovara da kasno lezu i kasno ustaju ( sove ) i one kojima vise odgovara da rano lezu i rano ustaju (sheve ) i da bi po tome trebalo da im se odredjuje i radna smena, zbog posla ustajem u vreme jutarnjeg programa, gde sam posle komentara jedne prijateljice obratila paznju i uvidela da je skoro svaki dan neki dan, odnosno dan necega. Posle malo trazenja po internetu dosla sam do zanimljivih podataka, neki dani su ozbiljni dani sa pravom porukom ali ima i onih manje ozbiljnih i saljivih, za neke od njih ste sigurno culi. Evo sta sam saznala...

 8.mart Medjunarodni dan zena, 4.februar Medjunarodni dan borbe protiv raka, 27. mart Svetski dan pozorista, 21.mart Svetski  dan shuma, 14.novembar Svetski dan borbe protiv secerne bolest, 20.novembar svetski dan deteta, 8.april Svetski dan Roma, 23.april Svetski dan knjige, itd.

 2.april Medjunarodni dan borbe jastucima, 19.novembar Svetski dan toaleta (wc) :) , 16.oktobar Svetski dan protiv Mc Donald's-a, 9.mart Dan zaboravljenih problema, 13.maj Dan zagrlite macku, ako je jos uvek nemate pozurite malo vam je vremena ostalo :) , 4.maj dan ( praznik ) postovanja pilica, 8.maj dan postovanja izgubljenih carapa...

 Naravno  rodjendan je Vas dan, a danas je 8. april i ostalo je jos 267 dana do kraja godine :) zato uzivajte...

3 comments:

  1. da.. da .. tu je da pamti za sve nas :) To je moja drugarica kuma Daca :*

    ReplyDelete
  2. Prodajem encklopediju Britanica, ne treba mi vise... Ozenio sam se i moja zena "knows f*cking everything"....

    ReplyDelete
  3. danas je dan tabba ozbiljno vezhba matematiku xD

    ReplyDelete