16 April 2011

Moje prirodno staniste :)

 Kuhinja ( kujna ) - zenino prirodno staniste :) . Neke zene ce se uvrediti na ovu definiciju, ali mene ista zabavlja, jer kako smatram da su muskarci prirodno predodredjeni za voznju, tako su  zene  za kuhinju, pitanje je samo da li kuhinju volis ili ne. Posto ne zalim da navucem gnev zena :) svaka cast izuzecima, ima i dobrih zena vozaca kao i muskaraca dobrih u kuhinji.

 Da kuhinja nije bauk i da tamo moze biti zabavno, pokazacu vam. Jedno je bitno, negledajte na nju kao na kaznu i obavezu, vec otkrite zabavu :) .

 Koliko puta vam se dogodilo da imate starog hleba koji ne zelite ni da ispohujete, niti da ga pretvorite u prezle a i tost vam je dosadio?
 Zato cu vam reci kako da stari hleb obucete u novo odelo i napravite topli sendvic na malo drugaciji nacin.

 Za bruskete vam je potrebno:
1. stari hleb
2. 1.5 dl vode
3. 7 kasika ulja
4. 1 kasika persuna
5. 4-5 cena belog luka
6. 1 pavlaka
7. salama
8. paradajz pire ( kuvani paradajz, a moze i kecap u slucaju nuzde :) )
9. kackavalj ili bilo koji topljivi sir
10. rerna sa izvorom elektricne energije
11. dobra volja i malo maste :)

 Hleb iseci na deblje kriske, poredjati u ne podmazan pleh. U ciniji pomesati vodu,ulje, persun i sitno seckani beli luk i time premazati svako parce. Staviti u zagrejanu rernu da porumeni, dok to cekate u serpi na malo ulja proprzite salamu i dodajte paradajz. Izvaditi hleb i spricem za ukrasavanje ili ukoliko ga nemate mozete probusiti kesu za zamrzivac i nanesite pavlaku. Namazite svako parce sa smesom od salame i paradajza i na kraju dodajte kackavalj. Vratite u rernu na par minuta da se sir istopi. Bon appetit :)

 Iskoristite sve prednosti proleca i novog povrca i pravite razne kombinacije, sa paprilom, bez salame, samo hleb sa prelivom... Pogledajte kako sam ja to uradila.



 Kazu da put do muskog srca vodi preko stomaka, meni ide, nemogu se pozaliti, a verujem da ni moj muskarac nema primedbe :) ja sam svo put ugazila, to je pravi auto put :)

1 comment: