06 April 2011

Godine prolaze....

 Vreme prolazi i to je tako , pitanje je samo da li cete dozoviti da vas pregazi, zato cuvajte uspomene. A u tome vam slike mogu pomoci i zato cu vam ispricati svoju pricu...

  Ja sam vise za stare vrednosti, i ako moderno doba ima svojih prednosti, meni nista nemoze zameniti osecaj drzanja fotografije u ruci, i listanje albuma a mozda najdrazi album od svih mi je onaj u kome su me slikali iz godine u godinu od prvog rodjendana, i tako redom do 18. u pozi do pola ( kao za matursku sliku ) i kako stojim, a onda su mi roditelji poklonili taj album i moja volja je bila hocu li nastaviti sa slikanjem.

 To mozda predstavlja obavezu, ali je draga uspomena a ujedno i prikaz kako sam se menjala i rasla, kako se menjala moda i tehnologija, jer sve je pocelo jos davne '79. sa jos uvek crno belim fotografiajma.

 Zato ako imate malu decu ili znate nekog takvog :) ne budite lenji :) slikajte ih sa namerom, ja verujem da ce im to kad porastu biti draga uspomena...

 Eto, sada cu vas ostaviti da razmislite :) a vi slobodno zavirite u moj sareni svet, ovo je tek pocetak, jos toliko toga imam da vam kazem o svacemu i nicemu, slobodno, nemojte se stideti... ;)

1 comment:

  1. :) :-*
    ja nazlost nemam takav album ali imam slika do svoje 7-e godine i imam jedan video al na kaseti sto bi jako volela uzeti od drugarice i da presnimim na cd tj prekonvertujem jer je to moj rodjendan 6-i:))I jako sam bila smesna i uobrazena i sebicna ;))hihi

    ReplyDelete