18 April 2011

Povratak devedesetih?!

Za neke decenija devedesetih ne znaci ama bas nista, ali mi koji smo zurili da se rodimo pre i u vreme veselih sedamdesetih i to bas ovde, (pa sad ko nam je kriv... a onda opet nije da smo mogli da biramo), znate sta hocu da kazem.Mi smo proziveli i " vesele " devedesete ali tako da ih se secamo.

 Ja ne volim da se secam ruznih stvari, a secanje mi je u to vreme bilo prilicno razvijeno :) necu ja sad da kukam kako je bilo. Bilo je kako je bilo, proslo je.

 Nego mene brine nesto drugo, ne znam da li ste primetili ali poceli su kao bumerang da se vracaju pevaci iz proslosti, iz tih devedesetih. Zar se moda tako brzo vratila?

Ako dobro pratim razvoj situacije, povratak je poceo sa Ivanom, koji je 200 na sat ujurio opet u nase domove, osetio opet toplotu reflektora ba sad ne izbija sa tv-a...

Sa danom sale vratili su se i Tap 011, njima svaka cast, bili su zabavni i u svoje vreme, razisli se svako na svoju stranu, okupili se, zabavili masu i opet svako svojim putem. To mi je uredu, cak mi je i zao sto nisam bila na nihovom koncertu. Ali dobro sad, necu da budem pristrasna, dosta o Tap 011.

Ono na sta sam htela da skrenem paznju, je to da sutra, 19. aprila Moby Dick pravi povratnicki koncert ?!
Mislim stvarno, dokle vise i sta je sledece... ?

Videcemo da li ce Padrino da ispuni zelju Bratu prijatelju, omoguci mu da joj naplati poljubaca 1200 sto je ostala duzna, odvede je u postelju belu uz pomoc malo edamera, pa posle bum bum beng, bez 31 za svaki dan i ne nikako Ne Kitu U Usta, rodice mu sina Kralja kokaina, posle cega ih vise nece biti na karti ljubavi :)

I mogao bi ovaj niz da ide jos, ali dosta je.

Ne zelim ja nikoga da uvredim, ja sam prva djuskala uz ove hitove 90-ih  i super se provodila, ali njima je tamo mesto! Neke stvari treba ostaviti tamo gde jesu, postoji sigurno razlog zasto nisu potrajale duze...

No comments:

Post a Comment